Myser med mig själv

Hej gullungar! ♥ Nu sitter jag o hostar o fräser, känner verkligen att det var väll behövt att stanna hemma! som jag känner mig nu känner jag för nästan at jag behöver vila en dag till....Men det känns som jag kommer efter så mycket i skolan! Usch hatar den känslan! Men jag väljer min hälsa före skolan, för om jag mår dåligt gåre ju ändå inte bra i skolan licksom. Men i alla fall, mycket bloggande betyder glada läsare, så jag ska försöka göra er SUPER-DUPER-MEGA GLADA idag. Tips är på ingång sen kommer ni få läsa lite vad jag håller på med.
Te - min hjälte ♥
Här spelar jag ett as kul spel som heter Transformice eller TFM ♥! Ganska svårt för nybörjare, men kul när man lär sig det. Många tycker det är ganska töntigt efter som man är en mus som ska ta en ost o gå in i mål! Det är mycket svårare än vad man tror!
om du ska spela kan du antingen göra en "mus-gubbe" då trycker du på "Opprett bruker"man måste inte ha nån mail eller nått ! Bara komma på ett namn o lösenord! Om du bara vill testa en gång så trycker du bara på "Send" ♥   Tryck HÄR för att komma till sidan!

Kommentarer
Heart Annika - drömmen om 11 barn

Allt bra? bloglovinbyte kanske?

2012-03-14 @ 10:02:48
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Hej! Vi är fyra tjejer på 15 år som bor i Norrköping. Vi går i samma klass, och har gjort det i hela våra liv. I vår bloggg kommer vi skriva om vår vardag, lägga ut tips och outfits. Hoppas du gillar våran blogg och kommer tillbaka snart. XOXO




RSS 2.0