Kan ta mig fan inte sluta le

Hejsan :D Är ni lika glada som jag är idag? Hoppas det! Ni kanske har läst i de tidigare inläggen att vi har fått One Direction biljetter idag. Asså fatta så bäst! Vi gick upp vid fem i dag. Asså vid fem som i fem på morgon. Jag var ganska så trött ska ni veta. hahha. Men det var det verkligen värt. Vi kom till stan vid sex ungefär. Sen satt vi på den kalla, blöta gatan i 3 timmar. Sen fick vi BILJETTERNA! Har nog aldrig vart så glad i mitt liv. Tårarna bara spruta åt alla håll. Är det några av er som har fått tag i biljetter? 
 
I kväll kommer Mysan hit och ska kolla på x-factor med mig. För jag är själv hemma. One Direction är ju på x-factor i dag. Så det får man ju verkligen inte missa. Hade velat vara där men fick ingen biljett dit. Men, men vi har ju biljetter till deras konsert i stället. huhuhu :) Vart kanske ett lite halv trist inlägg. Men kan blogga om nått roligare i kväll. Kanske en video blogg. Bara för att jag är så glad idag. Men jag lovar inget. PUSS!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Hej! Vi är fyra tjejer på 15 år som bor i Norrköping. Vi går i samma klass, och har gjort det i hela våra liv. I vår bloggg kommer vi skriva om vår vardag, lägga ut tips och outfits. Hoppas du gillar våran blogg och kommer tillbaka snart. XOXO




RSS 2.0