Fota

Hejsan, Amanda här! Jag har nyss varit ute och fotat lite fåglar, men det gick inte så bra, haha. För när det äntligen kom en fågel och jag skulle fota den så måste ju kamran få in skärpa och sen ta kortet..och det lät väldigt mycket så fåglarna belv oftast rädda och hann flyga iväf innan jag han ta kortet! Jag testade också att fixa skärpan manuellt men det gick inte bra det heller. Så jag gav upp efter ett tag och jag fick inte en ända bra bild! :-(
Men jag ska testa någon mer dag när det är lite bättre ljus ute och sånt. Nu ska jag kolla på Pretty little liars, så vi hörs KRAM! <3
Så ni får se på lite bilder som jag hade på skrivbordet, hehe :-D Vad tycker ni?↓

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Hej! Vi är fyra tjejer på 15 år som bor i Norrköping. Vi går i samma klass, och har gjort det i hela våra liv. I vår bloggg kommer vi skriva om vår vardag, lägga ut tips och outfits. Hoppas du gillar våran blogg och kommer tillbaka snart. XOXO




RSS 2.0