Today

Hejsan, det är Amanda som skriver. Just nu sitter jag och sofie och myser vid datorerna. Vi har inte gjort något speciellt idag. Jag tänkte lägga upp en video, men mitt internet låter mig inte göra det....men, jag ska försöka lite senare igen. Imorrn ska jag och sofie åka till Ragge och rida. Troligen ska vi åka till ett ridhus och rida där, men det är inte säkert än. Ragge har varit utan skor i cirka två månader nu för att han har så dåliga hovar, de var helt förstörda för att han tappat så många skor men idag fick han nya! Så imorrn ska vi troligen hoppa och jag har nte hoppat Ragge på jätte länge eftersom han inte haft några skor.
 
En liten bild på Raggis! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Hej! Vi är fyra tjejer på 15 år som bor i Norrköping. Vi går i samma klass, och har gjort det i hela våra liv. I vår bloggg kommer vi skriva om vår vardag, lägga ut tips och outfits. Hoppas du gillar våran blogg och kommer tillbaka snart. XOXO




RSS 2.0