Happy

Hej på er ♥ Idag vaknade jag upp på precis rätt sida ! Jag känner mig jätte glad idag. Min morgon började med att jag låg kvar i sängen o spelade mobil spel. Sen gick jag upp och tog in mina kaniner.Under tiden år jag lite. Sen borstade jag dom och myste lite. Efter det var jag ute i kanske 20 minuter med Kodde ( min ena kanin ). Snart ska jag äta lunch sen bär det av till stallet. Jag ska rida ut och mamma o pappa ska följa med och gå. Sen på kvällen ska vi få gäster, men får se om jag är själv hemma då (inte med nån kompis), eller om jag har någon här eller om jag inte är hemma.
Hur känner ni för dagen då, känns den okej, bra , dålig, jätte bra(som min), jätte dålig ?
Här är lilla Kodiak, kodde ♥
Här är lilla Molly, Molly mus ♥



Kommentarer
Heart Eriica

Vilka fina bilder! :)

2012-02-25 @ 13:23:51
URL: http://eswensson.blogg.se/
Heart Valentina - mitt liv i Italien

Mysigt att vara i stallet :) Jag har precis varit ute och ätit lunch med några vänner och ikväll ska vi ut och dricka vin så får vi se vad som händer imorn. Finns så mycket sevärdheter här i Florens så förmodligen ska vi nog till någt museum.



Söta kaniner!

2012-02-25 @ 14:43:26
URL: http://valentinaitalia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Hej! Vi är fyra tjejer på 15 år som bor i Norrköping. Vi går i samma klass, och har gjort det i hela våra liv. I vår bloggg kommer vi skriva om vår vardag, lägga ut tips och outfits. Hoppas du gillar våran blogg och kommer tillbaka snart. XOXO




RSS 2.0