Fix o trix

Hejsan ♥ Blir att vara hemma idag också. Men jag har fullt upp, jag ska städa hela mitt rum, asså inte bara damsuga osv, jag ska plocka o sortera i hela mitt rum , nu har jag fixat en hutsh(vet inte hur det stavas , men en röd sak med låder i alla fall) . Mitt rum der inte så direkt städat ut än , för just nu ligger det saker överallt, hehe. Men det ska faktiskt bli skönt att få ordning o få bort alla jobbiga saker som jag inte har någon användning för !
Nu sitter jag och ska prova ALLA min pennor... JIPPI...eller!? Men jag har massa musik att lyssna på så då går allt mycket snabbare.
Hoppas ni får en bra dag!








Kommentarer
Heart Linn

Härlig blogg! :D

2012-02-26 @ 13:30:37
URL: http://jonssonl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Hej! Vi är fyra tjejer på 15 år som bor i Norrköping. Vi går i samma klass, och har gjort det i hela våra liv. I vår bloggg kommer vi skriva om vår vardag, lägga ut tips och outfits. Hoppas du gillar våran blogg och kommer tillbaka snart. XOXO




RSS 2.0