Hej!

Hejhej,
Kajsa här! Jag är 15 år och går i skolan ute på vikbolandet som de andra tjerorna. haha, det suger!
Vi fyra har alltid lika kul med varandra och garvar så sjukt mycket när vi ses. Jag kommer personligen skriva/lägga upp bilder på outfits, umgängen med vänner och mina allmäna vardagar ect.

Just nu sitter jag hemma och ser på nickelodeon, haha.
Ska ut och träffa några vänner men det blir nog senare ikväll. Hoppas allt är bra med er!
 
kass bild men min mobil är sååååå rensad..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Hej! Vi är fyra tjejer på 15 år som bor i Norrköping. Vi går i samma klass, och har gjort det i hela våra liv. I vår bloggg kommer vi skriva om vår vardag, lägga ut tips och outfits. Hoppas du gillar våran blogg och kommer tillbaka snart. XOXO




RSS 2.0