1 meter !

 
Hejsan,Nu är det Amanda som skriver och jag tänkte berätta lite om hur min dag har varit än så länge. Den har iallafall varit toppen. Det började med att jag och Sofie gick upp vid tio och åt frukost. Sen cyklade vi till stallet och tog in Ragge och mockade o fixade allt. Sen red vi till ett ridhus som är nära vårt stall och så red vi lite där. Vi hoppade och vi hoppade upp till en meter! Han var på verkligen på hopp-humör! Han ökade innan hinderna och sånt, så det var jättekul! När vi kom hem så åt vi lite av en kladdkaka vi gjorde igår, MUMS! Sen har vi kanske lite roliga planer på gång, men ag säger inget än..hihi!        Gammal bild på mig och Ragge↓                                                                                                   '
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Heart elin

Tänkte bara säga GRYMT mysig bild och undrade om du hade Lust att göra bloglovin byte? :)
Ha en bra dag Kram elin :D

2012-10-31 @ 16:57:07
URL: http://www.ryyttare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Hej! Vi är fyra tjejer på 15 år som bor i Norrköping. Vi går i samma klass, och har gjort det i hela våra liv. I vår bloggg kommer vi skriva om vår vardag, lägga ut tips och outfits. Hoppas du gillar våran blogg och kommer tillbaka snart. XOXO




RSS 2.0