Skype

Tjenare! ♥ Nu så skypear jag med Kajsa och snart ska jag nog ta något att äta. Jag har inte gjort så mycket idag heller, mest kollat på tv och spelat lite spel på datorn osv. Hoppas det blir en roligare fortsättning! Jag har jätte lust att baka men det är väll inte så bra att göra när man är sjuk, så nae det gör jag inte. Läsa orkar jag inte göra, har ingen lust med det nu iallafall. Jag är sötsugen hela tiden också, usch kan det bli värre? Skåpet har iallafall inte så mycket att erbjuda mig nu, men pappa kommer snart med påfyllning. Det skafaktiskt bli skönt att pappa kommer hem snart. Känner mig så ensam! Och han har handlat så då kanske jag kan ta en frukt eller nått.
Men för att stilla mitt sötsug kanske jag ska fixa mig lite popcorn, utan salt eller nått! Saltet som finns i påsen räker. För jag har hört att popcorn utan salt eller ågot är nyttigt. Det kan jag nästan förstå det är ju licksom majs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Hej! Vi är fyra tjejer på 15 år som bor i Norrköping. Vi går i samma klass, och har gjort det i hela våra liv. I vår bloggg kommer vi skriva om vår vardag, lägga ut tips och outfits. Hoppas du gillar våran blogg och kommer tillbaka snart. XOXO




RSS 2.0